Konya'da cezaevinden izinli çıkıp birlikte yaşadığı kadını öldüren sanık yeniden yargılanıyor
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Konya'nın Karatay ilçesinde cezaevinden izinli çıkıp dini nikahla birlikte yaşadığı kadını bı&cce…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Konya'nın Karatay ilçesinde cezaevinden izinli çıkıp dini nikahla birlikte yaşadığı kadını bıçakla öldüren sanığın, yeniden yargılanmasına başlandı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Konya 3. Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmaya, tutuklu sanık Neşet G, maktul Damla Dakım'ın yakınları ve taraf avukatları katıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Savcı, sanığın psikolojik tedavisini gösteren raporların dosyaya eklenmesini ve akıl sağlığının yerinde olup olmadığına dair yeniden rapor hazırlanmasını talep etti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Mahkeme heyeti, iddia makamının taleplerini kabul edip, sanığın tutukluluk halinin devamına karar vererek, dosyadaki eksikliklerin tamamlanması için duruşmayı erteledi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Karatay ilçesi Tatlıcak Mahallesi'nde 14 Eylül 2023'te, "kasten öldürmeye teşebbüs" suçundan bulunduğu cezaevinden izinli çıkan Neşet G, dini nikahla yaşadığı Damla Dakım'ı bıçakla öldürmüştü.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">3. Ağır Ceza Mahkemesinde yargılanan Neşet G'ye ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası verilmiş, istinaf mahkemesi sanığa "haksız tahrik indirimi uygulanması gerektiği" değerlendirmesiyle kararı bozmuştu.</span></p>