26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Konya'da bir acayip olay "Araç emanet, ben kullanıyordum"

<h2><span style="font-size:20px">Konya’da polis ekipleri uçurumda bir otomobil buldu. İncelemeler sürerken olay yerine gelen bir kişi sür…

12.06.2024 09:06 3302 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da bir acayip olay "Araç emanet, ben kullanıyordum"
<h2><span style="font-size:20px">Konya&rsquo;da polis ekipleri u&ccedil;urumda bir otomobil buldu. İncelemeler s&uuml;rerken olay yerine gelen bir kişi s&uuml;r&uuml;c&uuml;n&uuml;n kendisi olduğunu, aracı da emanet aldığını s&ouml;yledi. Polisin &ouml;l&ccedil;&uuml;m&uuml;nde s&ouml;z konuşu kişi alkols&uuml;z &ccedil;ıktı.</span></h2> <p><span style="font-size:20px">Olay, gece saatlerinde <strong>Konya</strong>&rsquo;nın merkez Sel&ccedil;uklu il&ccedil;esi Sarayk&ouml;y Mahallesi Saray Caddesi &uuml;zerinde meydana geldi.</span></p> <p><span style="font-size:20px">İddiaya g&ouml;re; 42 AKY 472 plakalı otomobil, u&ccedil;urumda kaza yapmış halde bulundu.</span></p> <p><span style="font-size:20px">Adrese gelen ekipler inceleme yaptı, &ccedil;evrede kimseye rastlamadı.</span></p> <p><span style="font-size:20px">Bu sırada kaza yerine gelen M.A. isimli bir kişi otomobil s&uuml;r&uuml;c&uuml;s&uuml; olduğunu belirtti.</span></p> <p><span style="font-size:20px">Aracı kuzeninden emanet aldığını iddia eden M.A., &quot;Ara&ccedil; emanet, ben kullanıyordum. Yaralanma falan yok. Aracı kullanan bendim, olduğu gibi indim aşağıya. Halamın oğlu olur.&rdquo; dedi.</span></p> <p><span style="font-size:20px">Yapılan alkol kontrol&uuml;nde s&uuml;r&uuml;c&uuml; olduğunu &ouml;ne s&uuml;ren M.A, alkols&uuml;z &ccedil;ıktı.</span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.