Konya'da bir acayip olay "Araç emanet, ben kullanıyordum"
<h2><span style="font-size:20px">Konya’da polis ekipleri uçurumda bir otomobil buldu. İncelemeler sürerken olay yerine gelen bir kişi sür…
Yazı boyutu
<h2><span style="font-size:20px">Konya’da polis ekipleri uçurumda bir otomobil buldu. İncelemeler sürerken olay yerine gelen bir kişi sürücünün kendisi olduğunu, aracı da emanet aldığını söyledi. Polisin ölçümünde söz konuşu kişi alkolsüz çıktı.</span></h2>
<p><span style="font-size:20px">Olay, gece saatlerinde <strong>Konya</strong>’nın merkez Selçuklu ilçesi Sarayköy Mahallesi Saray Caddesi üzerinde meydana geldi.</span></p>
<p><span style="font-size:20px">İddiaya göre; 42 AKY 472 plakalı otomobil, uçurumda kaza yapmış halde bulundu.</span></p>
<p><span style="font-size:20px">Adrese gelen ekipler inceleme yaptı, çevrede kimseye rastlamadı.</span></p>
<p><span style="font-size:20px">Bu sırada kaza yerine gelen M.A. isimli bir kişi otomobil sürücüsü olduğunu belirtti.</span></p>
<p><span style="font-size:20px">Aracı kuzeninden emanet aldığını iddia eden M.A., "Araç emanet, ben kullanıyordum. Yaralanma falan yok. Aracı kullanan bendim, olduğu gibi indim aşağıya. Halamın oğlu olur.” dedi.</span></p>
<p><span style="font-size:20px">Yapılan alkol kontrolünde sürücü olduğunu öne süren M.A, alkolsüz çıktı.</span></p>