27 Haziran 2026, Cumartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Konya'da bin 613 sürücü cep telefonu ile konuşmaktan ceza yedi

Konya trafik ekiplerinin kent genelinde yaptığı denetimlerde çeşitli hatalardan toplam 3 bin 840 sürücüye işlem yapıldı. 88 araç ise trafikten men edildi

06.03.2021 10:50 6333 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da bin 613 sürücü cep telefonu ile konuşmaktan ceza yedi

Konya İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Ekiplerinin yaptığı trafik denetimlerinde bin 251 sürücüye hız sınırı ihlali, 945 sürücüye kırmızı ışık ihlali, bin 613 sürücüye cep telefonu ile konuşmak, 5 sürücüye alkollü araç kullanmak, 26 sürücüye fazla yolcu taşımaktan işlem yapıldı

Denetimlerde 88 araç trafikten men edildi.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.