26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Konya'da belediye otobüsünde bıçaklanan kişi hastanede yaşamını yitirdi

KONYA (AA) - Konya'nın Karatay ilçesinde, belediye otobüsünde bıçakla yaralanan kişi hastanede hayatını kaybetti. Tatlıcak Mahallesi'nde seyir halindeki belediy…

18.11.2025 22:01 1242 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da belediye otobüsünde bıçaklanan kişi hastanede yaşamını yitirdi

KONYA (AA) - Konya'nın Karatay ilçesinde, belediye otobüsünde bıçakla yaralanan kişi hastanede hayatını kaybetti.

Tatlıcak Mahallesi'nde seyir halindeki belediye otobüsünde bulunan Kadirhan Ö. ile Vahdettin I. arasında tartışma çıktı.

Kısa sürede kavgaya dönüşen olayda Kadirhan Ö, eşinin de bulunduğu otobüste bıçakla yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekiplerince Konya Şehir Hastanesi'ne kaldırılan Kadirhan Ö, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Çıkan kavga nedeniyle şoförü tarafından durdurulan otobüsten inerek kaçan şüpheli Vahdettin I. ise polis ekiplerince gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı, çıkarıldığı hakimlikçe tutuklandı.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.