28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

KONYA'DA BANKETTEN GİDEN SÜRÜCÜYE CEZA

Konya'nın Karatay ilçesinde bir sürücünün banket üzerinden ilerlediği anlara ilişkin görüntüler sosyal medyada gündem oldu. Karatay İlçesi Yolboyu Caddesi üzeri…

20.02.2026 20:02 730 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
KONYA'DA BANKETTEN GİDEN SÜRÜCÜYE CEZA

 

Konya'nın Karatay ilçesinde bir sürücünün banket üzerinden ilerlediği anlara ilişkin görüntüler sosyal medyada gündem oldu.

Karatay İlçesi Yolboyu Caddesi üzerinde kaydedilen görüntülerde, bir aracın trafiği tehlikeye düşürecek şekilde banket kısmını kullanarak ilerlediği görüldü. 

Paylaşımlar üzerine harekete geçen Konya İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğ ekipleri, yapılan inceleme sonucunda araç ve sürücüsünü tespit etti.

Sürücüye, 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’nun 54/1-A maddesi kapsamında (araçların sağından ve banketlerden yararlanmak suretiyle geçmek) 2.719,00 TL idari para cezası uygulandı.

Yetkililer, trafik güvenliğini tehlikeye atan kural ihlallerine karşı denetimlerin aralıksız sürdürüldüğünü belirterek, sürücüleri trafik kurallarına uymaları konusunda bir kez daha uyardı.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.