23 Haziran 2026, Salı 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Konya'da atık toplama merkezinde yangın çıktı

KONYA (AA) - Konya'nın merkez Karatay ilçesinde geri dönüşüm amaçlı atıkların depolandığı bir tesiste çıkan yangının söndürülmesi için çalışma başlatıldı.

14.07.2022 14:05 2599 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Konya'da atık toplama merkezinde yangın çıktı
<p>KONYA (AA) - Konya&#39;nın merkez Karatay il&ccedil;esinde geri d&ouml;n&uuml;ş&uuml;m ama&ccedil;lı atıkların depolandığı bir tesiste &ccedil;ıkan yangının s&ouml;nd&uuml;r&uuml;lmesi i&ccedil;in &ccedil;alışma başlatıldı.</p> <p>Fevzi &Ccedil;akmak Mahallesi Osmanlı Sanayi Sitesi&#39;ndeki atık toplama merkezinde hen&uuml;z belirlenemeyen bir nedenle yangın &ccedil;ıktı.</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20220714-28414918-28414912-KONYADA_ATIK_TOPLAMA_MERKEZINDE_YANGIN_CIKTI.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p> <p>Alevler kısa s&uuml;rede b&uuml;y&uuml;d&uuml;, y&uuml;kselen duman kentin bir&ccedil;ok noktasından g&ouml;r&uuml;ld&uuml;.</p> <p>İhbar &uuml;zerine olay yerine &ccedil;ok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20220714-28414918-28414917-KONYADA_ATIK_TOPLAMA_MERKEZINDE_YANGIN_CIKTI.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p> <p>İş makineleriyle de m&uuml;dahale edilen yangın, &ccedil;evredeki tesislere sı&ccedil;ramadan kontrol altına alındı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.