Konya'da atık toplama merkezinde yangın çıktı
KONYA (AA) - Konya'nın merkez Karatay ilçesinde geri dönüşüm amaçlı atıkların depolandığı bir tesiste çıkan yangının söndürülmesi için çalışma başlatıldı.
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Konya'nın merkez Karatay ilçesinde geri dönüşüm amaçlı atıkların depolandığı bir tesiste çıkan yangının söndürülmesi için çalışma başlatıldı.</p>
<p>Fevzi Çakmak Mahallesi Osmanlı Sanayi Sitesi'ndeki atık toplama merkezinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20220714-28414918-28414912-KONYADA_ATIK_TOPLAMA_MERKEZINDE_YANGIN_CIKTI.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p>
<p>Alevler kısa sürede büyüdü, yükselen duman kentin birçok noktasından görüldü.</p>
<p>İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20220714-28414918-28414917-KONYADA_ATIK_TOPLAMA_MERKEZINDE_YANGIN_CIKTI.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p>
<p>İş makineleriyle de müdahale edilen yangın, çevredeki tesislere sıçramadan kontrol altına alındı.</p>