KONYA ANTALYA ÇEVRE YOLU'NA KAMERALI SİSTEMLE OTOMOTİK CEZA
Konya'da şehir merkezinde ve iller arası yollarda Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) yıllardır kullanılıyor. Bu sistem, ortalama hızları tespit ederek ceza uyguluyor. Ancak, son zamanlarda kırmızı ışık ihlallerinde yaşanan artış, yetkilileri yeni önlemler almaya yöneltti.
Yazı boyutu
<p>Konya'da araç kullanan binlerce sürücüyü ilgilendiren bir karara imza atıldı. Hız limiti 70 olan caddede kural değişti.</p>
<p><strong>KONYA'DA TRAFİK DENETİMLERİ ARTIYOR</strong></p>
<p>Konya'da trafik denetimleri sıkılaşıyor. Özellikle kırmızı ışık ihlallerinin artması üzerine, Antalya Çevre Yolu'ndaki kırmızı ışıklara kameralı sistem kuruldu. Bu sistemle, kırmızı ışık ihlali yapan sürücülere otomatik olarak ceza kesilecek.</p>
<p>Konya'da hız limitinin 70 km/saat olduğu Antalya Çevre Yolu'ndaki kırmızı ışıklara kameralı sistem kuruldu. Bu sistem, kırmızı ışık ihlali yapan araçları otomatik olarak tespit ederek ceza uygulayacak.</p>
<p><strong>AMAÇ TRAFİK GÜVENLİĞİNİ SAĞLAMAK</strong></p>
<p>Yetkililer, bu sistemle trafik güvenliğini artırmayı ve kırmızı ışık ihlallerini azaltmayı hedefliyor. Kırmızı ışık ihlallerinin trafik kazalarına neden olabileceği ve can güvenliğini tehlikeye attığı belirtiliyor.</p>
<p><strong>SÜRÜCÜLERE UYARI</strong></p>
<p>Yetkililer, sürücüleri trafik kurallarına uymaya ve özellikle kırmızı ışık ihlali yapmamaya çağırıyor. Kameralı sistemin devreye girmesiyle birlikte, kırmızı ışık ihlali yapan sürücülerin otomatik olarak ceza alacağı hatırlatılıyor.</p>
<p>KAYNAK MERHABA GAZETESİ</p>