26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

KONYA ANTALYA ÇEVRE YOLU'NA KAMERALI SİSTEMLE OTOMOTİK CEZA

Konya'da şehir merkezinde ve iller arası yollarda Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) yıllardır kullanılıyor. Bu sistem, ortalama hızları tespit ederek ceza uyguluyor. Ancak, son zamanlarda kırmızı ışık ihlallerinde yaşanan artış, yetkilileri yeni önlemler almaya yöneltti.

28.03.2025 21:51 1552 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
KONYA ANTALYA ÇEVRE YOLU'NA KAMERALI SİSTEMLE OTOMOTİK  CEZA
<p>Konya&#39;da ara&ccedil; kullanan binlerce s&uuml;r&uuml;c&uuml;y&uuml; ilgilendiren bir karara imza atıldı. Hız limiti 70 olan caddede kural değişti.</p> <p><strong>KONYA&#39;DA TRAFİK DENETİMLERİ ARTIYOR</strong></p> <p>Konya&#39;da trafik denetimleri sıkılaşıyor. &Ouml;zellikle kırmızı ışık ihlallerinin artması &uuml;zerine, Antalya &Ccedil;evre Yolu&#39;ndaki kırmızı ışıklara kameralı sistem kuruldu. Bu sistemle, kırmızı ışık ihlali yapan s&uuml;r&uuml;c&uuml;lere otomatik olarak ceza kesilecek.</p> <p>Konya&#39;da hız limitinin 70 km/saat olduğu Antalya &Ccedil;evre Yolu&#39;ndaki kırmızı ışıklara kameralı sistem kuruldu. Bu sistem, kırmızı ışık ihlali yapan ara&ccedil;ları otomatik olarak tespit ederek ceza uygulayacak.</p> <p><strong>AMA&Ccedil; TRAFİK G&Uuml;VENLİĞİNİ SAĞLAMAK</strong></p> <p>Yetkililer, bu sistemle trafik g&uuml;venliğini artırmayı ve kırmızı ışık ihlallerini azaltmayı hedefliyor. Kırmızı ışık ihlallerinin trafik kazalarına neden olabileceği ve can g&uuml;venliğini tehlikeye attığı belirtiliyor.</p> <p><strong>S&Uuml;R&Uuml;C&Uuml;LERE UYARI</strong></p> <p>Yetkililer, s&uuml;r&uuml;c&uuml;leri trafik kurallarına uymaya ve &ouml;zellikle kırmızı ışık ihlali yapmamaya &ccedil;ağırıyor. Kameralı sistemin devreye girmesiyle birlikte, kırmızı ışık ihlali yapan s&uuml;r&uuml;c&uuml;lerin otomatik olarak ceza alacağı hatırlatılıyor.</p> <p>KAYNAK MERHABA GAZETESİ</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.