KIZILAY ONURSAL BAŞKANINA TEŞEKKÜR BELGESİ
SEYDİŞEHİR KIZILAY ŞUBE BAŞKANLIĞI, ŞUBE ONURSAL BAŞKANI TEVFİK TATLI'ya, YAPTIĞI HİZMETLERDEN DOLAYI TEŞEKKÜR BELGESİ VERDİ.
Yazı boyutu
<p> Konuyla ilgili olarak Şube Başkanı Abdullah EROĞLU şu açıklamalarda bulundu <br />
"Fani olan şu dünyada, önemli olan Şu boş kubbede hoş bir sada bırakabilmektir. Bunun en büyük göstergelerinden birisi de, insanların görev süreleri içerisinde yaptıkları hizmetlerdir.<br />
Bundan dolayı da, Genel Merkezimiz kendilerini Onursal Başkan olarak isimlendirip, onaylanmışlardır.<br />
Kızılay'ın Seydişehir tarihinde, hizmetleriyle en çok gayret ve hizmetleri olduğuna bizlerde şahitiz ve eserleriyle bu durum tüm hemşehrilerimizin gözleri önündedir.<br />
Bizlerde, hem hatırlamak, hem taktir ettiğimizi belirtmek için kendisine "TEŞEKKÜR BELGESİ"vermeyi uygun bulduk.<br />
Lütfedip geldiği için ayrıca teşekkür ederim.<br />
Bizde, onun tecrübe ve deneyimlerinden her zaman yararlanarak, hizmet çıtasını daha da yükseklere taşıyarak, Kızılay'ın, dolayısıyla hemşehrilerimizin bu hizmetlerden daha fazla yararlanmalarını sağlayacağız.<br />
Bu vesileyle, Kızılay'a hizmet edip ahirete irtihal eden ve yaşayan tüm emeği geçenlere teşekkür ederim.</p>