KAYSERİ - Refüje çarpan yolcu otobüsündeki 15 kişi yaralandı
<p><span style="font-size:18px">KAYSERİ (AA) - Kayseri'nin İncesu ilçesinde yolcu otobüsünün refüjdeki ağaca ve aydınlatma direği…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">KAYSERİ (AA) - Kayseri'nin İncesu ilçesinde yolcu otobüsünün refüjdeki ağaca ve aydınlatma direğine çarpması sonucu 15 kişi yaralandı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20231007-32331058-32331056-KAYSERIDE_REFUJE_CARPAN_YOLCU_OTOBUSUNDEKI_15_KISI_YARALANDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Adana'dan Kayseri'ye gelen S.K. idaresindeki 01 AKG 470 plakalı yolcu otobüsü, Büyükkum mevkisinde, refüjdeki ağaca ve aydınlatma direğine çarptı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">İhbar üzerine kaza yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20231007-32331058-32331057-KAYSERIDE_REFUJE_CARPAN_YOLCU_OTOBUSUNDEKI_15_KISI_YARALANDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Kazada, sürücü ile aralarında askerlerin de bulunduğu 14 kişi yaralandı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Yaralılar, ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırıldı.</span></p>