28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Kartal, Ataşehir, Maltepe ve Kadıköy belediyelerinde süresiz iş bırakma kararı

<h2>DİSK'e bağlı Genel-İş Sendikasına ait 4 şube, Kartal Belediyesindeki toplu iş sözleşmesini kabul etmemeleri nedeniyle yarın itibarıyla süresiz…

03.11.2024 12:16 1276 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Kartal, Ataşehir, Maltepe ve Kadıköy belediyelerinde süresiz iş bırakma kararı
<h2>DİSK&#39;e bağlı Genel-İş Sendikasına ait 4 şube, Kartal Belediyesindeki toplu iş s&ouml;zleşmesini kabul etmemeleri nedeniyle yarın itibarıyla s&uuml;resiz iş bırakacaklarını a&ccedil;ıkladı. Sendika lideri, &quot;Masa tekrar kurulana kadar bu meydanda olacak ve 4 Kasım Pazartesi sabahından itibaren s&uuml;resiz iş bırakacağız. 4 belediyenin de iş&ccedil;ileri burada, Kadık&ouml;y, Kartal, Maltepe ve Ataşehir. Arkadaşlarımızın desteği tam&quot; dedi. İş&ccedil;iler &quot;Birleşe birleşe kazanacağız&quot; ve &quot;Kartal iş&ccedil;isi yalnız değildir&quot; sloganları attı.</h2> <p>Kartal Belediyesinde DİSK&#39;e bağlı Genel-İş Sendikasınca imzalanan toplu iş s&ouml;zleşmesini kabul etmeyen 4 Genel-İş şubesi, ortak a&ccedil;ıklamayla yarın sabahtan itibaren s&uuml;resiz iş bırakacaklarını duyurdu.</p> <h3>BİNA &Ouml;N&Uuml;NDE ORTAK A&Ccedil;IKLAMA</h3> <p>Kartal Belediyesinde iş&ccedil;ilerin grevi s&uuml;rerken Genel İş Sendikası Genel Merkezince toplu iş s&ouml;zleşmesinin anlaşmayla sonu&ccedil;landığı a&ccedil;ıklandı. Bunun &uuml;zerine Genel-İş Sendikasının İstanbul&#39;daki 4 şubesi, Kartal Belediyesine ait binanın &ouml;n&uuml;nde ortak a&ccedil;ıklama yaptı.</p> <p>&nbsp;</p> <h3>&quot;4 KASIM PAZARTESİ S&Uuml;RESİZ İŞ BIRAKACAĞIZ&quot;</h3> <p>A&ccedil;ıklamayı okuyan Genel-İş İstanbul Anadolu Yakası 3 No&#39;lu Şube Başkanı &Ouml;zer Ersan Değirmenci, CHP Genel Merkezi ile Genel-İş Sendikası Genel Merkezi&#39;nin imzaladığı toplu iş s&ouml;zleşmesini kabul etmediklerini s&ouml;yledi. Değirmenci, ş&ouml;yle devam etti; &quot;Bu s&ouml;zleşmeyi bizler iş&ccedil;ilerle hazırladık, biz imzalayacağız. İrademizin gasbedilmesine karşı 4 şube olarak &ouml;rg&uuml;tl&uuml; g&uuml;c&uuml;m&uuml;zle masa tekrar kurulana kadar bu meydanda olacak, 4 Kasım Pazartesi sabahından itibaren s&uuml;resiz iş bırakacağız. 4 belediyenin de iş&ccedil;ileri burada, Kadık&ouml;y, Kartal, Maltepe ve Ataşehir. Arkadaşlarımızın desteği tam.&quot;</p> <h3>&quot;BİRLEŞE BİRLEŞE KAZANACAĞIZ&quot; SLOGANI ATILDI</h3> <p>Okunan ortak a&ccedil;ıklamanın ardından, &quot;Değerli arkadaşlar, hepinize &ccedil;ok b&uuml;y&uuml;k sorumluluklar ve g&ouml;revler d&uuml;ş&uuml;yor. Kartal iş&ccedil;isi yalnız bırakılmamalı. O y&uuml;zden t&uuml;m iş&ccedil;ileri, emek&ccedil;ileri ailelerimizle birlikte yarın buraya da katılmaya &ccedil;ağırıyoruz.&quot; denildi. İş&ccedil;iler, &quot;Birleşe birleşe kazanacağız&quot;, &quot;Kurtuluş yok tek başına ya hep beraber ya hi&ccedil;birimiz&quot; ve &quot;Kartal iş&ccedil;isi yalnız değildir&quot; sloganları attı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.