İSTANBUL-Farı yanmadığı için muayeneden geçemeyen adam arabasını ateşe verdi
<p>İstanbul’da farı yanmadığı için muayeneden geçemeyen bir sürücünün aracını benzin dökerek yaktığı anlar cep tele…
Yazı boyutu
<p>İstanbul’da farı yanmadığı için muayeneden geçemeyen bir sürücünün aracını benzin dökerek yaktığı anlar cep telefonu kamerasına yansıdı. Olayı çevredekiler şaşkınlıkla izledi.</p>
<p>İstanbul Tuzla'da farı yanmadığı için araç muayenesinden geçemeyen bir sürücü, öfkelenerek aracını benzin döküp yaktı. Olay anı, çevredeki bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.</p>
<p><strong>ÇEVREDEKİLER YAŞANANLARI ŞAŞKINLIKLA İZLEDİ</strong></p>
<p>Alevler içinde kalan araç kısa sürede küle dönerken, çevredekiler yaşananları şaşkınlıkla izledi. Yetkililer olayla ilgili soruşturma başlatırken, sosyal medyada hızla yayılan görüntüler büyük tepki çekti.</p>