25 Haziran 2026, Perşembe 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
GÜNDEM

İş hayatına katılan otizmli Emre ve Furkan çalışma azmiyle takdir topluyor

<p>- Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından belediye iştiraklerinden olan bir şirkette gıda paketleme işi yapan otizmli Emre ve Furkan, kend…

07.07.2024 15:01 1628 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
İş hayatına katılan otizmli Emre ve Furkan çalışma azmiyle takdir topluyor
<p>-&nbsp;Konya&nbsp;B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi tarafından belediye iştiraklerinden olan bir şirkette gıda paketleme işi yapan otizmli Emre ve Furkan, kendileri gibi &ouml;zel bireylere &ouml;rnek oluyor<br /> - Şirkette gıda m&uuml;hendisi olarak g&ouml;rev yapan Serpil &Ouml;zdeng&uuml;l:<br /> - &quot;&Ouml;zel bireylerin &ccedil;alışmalarına imkan sağlamalıyız, biz onlarla &ccedil;alışmaktan &ccedil;ok keyif alıyoruz&quot;</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240707-35080282-35080272-IS_HAYATINA_KATILAN_OTIZMLI_EMRE_VE_FURKAN_CALISMA_AZMIYLE_TAKDIR_TOPLUYOR.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p> <p>KONYA&nbsp;(AA) - HAVVA DEREAĞZI -&nbsp;Konya&nbsp;B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi tarafından &ouml;zel bireylerin istihdam edilmesine y&ouml;nelik hayata ge&ccedil;irilen &ccedil;alışma kapsamında iş hayatına dahil edilen otizmli 29 yaşındaki Emre Sakinoğlu ve 21 yaşındaki Furkan Fidancı, benzer durumdaki bireylere &ouml;rnek oluyor.</p> <p>Sakinoğlu ve Fidancı, &ouml;zel gereksinimli bireylerin hayata dahil olmaları ve sosyalleşmeleri amacıyla başlatılan &ccedil;alışma kapsamında&nbsp;Konya&nbsp;B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesinin iştiraklerinden bir şirketin gıda paketleme b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde yaklaşık 5 ay &ouml;nce işe başladı.</p> <p>Zamanla kendilerini daha iyi ifade eden Sakinoğlu ve Fidancı, kısa s&uuml;rede işe uyum sağlayarak &ccedil;alışanlarla arkadaşlık kurdu. Paketleme işlemini &ouml;zveriyle yapan ikili, sempatik tavırları ve g&uuml;ler y&uuml;zleriyle şirketin neşesi oldu.</p> <p>Yaklaşık 5 aydır &ccedil;alışma hayatının i&ccedil;inde yer alan Emre Sakinoğlu, AA muhabirine, iş yerinde bir sorun yaşamadığını ve mutlu olduğunu s&ouml;yledi.</p> <p>Ekonomik a&ccedil;ıdan kazan&ccedil; elde etmenin de kendisini mutlu ettiğini belirten Sakinoğlu, istihdam imkanı sağlayanlara teşekk&uuml;r etti.</p> <p>- &quot;Farkındalık oluşturduğumuz i&ccedil;in ayrıca mutluyuz&quot;</p> <p>Şirkette gıda m&uuml;hendisi olarak g&ouml;rev yapan Serpil &Ouml;zdeng&uuml;l de Emre ve Furkan ile şubattan bu yana &ccedil;alıştıklarını belirterek, &quot;Onlarla &ccedil;alışmaktan &ccedil;ok keyif alıyoruz. Farkındalık oluşturduğumuz i&ccedil;in ayrıca mutluyuz.&nbsp;Konya&nbsp;B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi ve KONBELTAŞ Lojistik Merkezi ailesi olarak &ouml;zel bireyleri istihdam etmekten &ccedil;ok mutluyuz. Bunun yaygınlaştırılması i&ccedil;in biz de elimizden gelen &ccedil;abayı g&ouml;stermeye hazırız. &Ouml;zel bireylerin &ccedil;alışmalarına imkan sağlamalıyız, biz onlarla &ccedil;alışmaktan &ccedil;ok keyif alıyoruz.&quot; dedi.</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240707-35080282-35080268-IS_HAYATINA_KATILAN_OTIZMLI_EMRE_VE_FURKAN_CALISMA_AZMIYLE_TAKDIR_TOPLUYOR.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p> <p>- &quot;Bu iki ayaklı bir mutluluk&quot;</p> <p>Sel&ccedil;uklu Otizmli Bireyler Vakfı Eğitim Direkt&ouml;r&uuml; Alperen Sağdı&ccedil; da vakıf olarak otizmli &ccedil;ocukları hayata ve topluma kazandırmaya &ccedil;alıştıklarını ifade etti.</p> <p>Vakıf olarak otizmli 6 &ccedil;ocuğu &ccedil;alışma hayatına kazandırdıklarını belirten Sağdı&ccedil;, şunları s&ouml;yledi:</p> <p>&quot;Furkan ve Emre de bu &ccedil;ocuklarımızdan. Burada &ccedil;alıştıkları i&ccedil;in &ccedil;ok mutlular, bu iki ayaklı bir mutluluk. Furkan ve Emre burada &ccedil;alışarak hem kendi ayakları &uuml;zerinde duruyor hem de topluma kazandırılmış oluyorlar. O y&uuml;zden biz bu sayının artması gerektiğini d&uuml;ş&uuml;n&uuml;yoruz. Vakıf olarak da&nbsp;Konya&#39;daki t&uuml;m firmalarla g&ouml;r&uuml;şmelerimiz s&uuml;r&uuml;yor. Bu &ccedil;ocuklara fırsat verildiğinde normal gelişim g&ouml;steren bireyler kadar hatta daha fazla &uuml;retim yapabiliyorlar. Otizmli &ccedil;ocukların problem &ccedil;ıkaracağı ya da &ccedil;alışmayacağı y&ouml;n&uuml;nde yanlış bir d&uuml;ş&uuml;nce var. Uygun ortam sağlandığında &ccedil;ok g&uuml;zel hayata dahil olabiliyorlar. Bu iş fırsatını bize sunan başta B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyemiz, KONBELTAŞ y&ouml;neticilerine &ccedil;ok teşekk&uuml;r ederiz. Burada yaptıkları iş b&uuml;y&uuml;k bir farkındalık. Buradaki t&uuml;m &ccedil;alışanlar, &ccedil;ocuklarımızla &ccedil;ok uyumlu onlara da teşekk&uuml;r ediyoruz.&quot;</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.