Gurbetçilerin Kapıkule'den yurda beklemeden geçmesi için polis ve gümrük personelinin yoğun mesaisi sürüyor
Yıllık tatillerini yapmak için yaşadıkları ülkelerden yola çıkan gurbetçiler, yoğun olarak yurda gelmeye devam ediyor.
Yazı boyutu
<h6>Edirne</h6>
<p>Kapıkule Sınır Kapısı'nda zaman zaman yoğunluk yaşansa da polis ve gümrük personeli, gurbetçilerin işlemleri sırasında çok beklememesi için yoğun mesai harcıyor.</p>
<p>Sınır kapısı girişindeki 12 peronda İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri görev yapıyor. Her bir peronda 2 polis memuru işlemlerin hızlı gerçekleşmesi için çalışıyor. Gümrük personelleri de gümrük muayene işlemlerini gerçekleştiriyor.</p>
<p>Edirne Emniyet Müdürü Onur Karaburun da sınır kapısında incelemelerde bulundu.</p>
<p><img alt="" src="https://www.aa.com.tr/uploads/userFiles/4f62407a-abf2-4464-9690-b6acbca575b5/07_2024%2F8_HAZIRAN%2F00_AA%2F20240707_2_64630813_102753991.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p>
<p>Gurbetçilerle sohbet edip trafikte dikkatli olmaları tavsiyesinde bulunan Karaburun, yurda giriş yapan gurbetçilere hayırlı yolculuklar diledi. Gurbetçiler de Karaburun'a teşekkür etti.</p>
<p>Almanya'dan gelen Mustafa Turgut, AA muhabirine yıllık iznini. Türkiye'de geçireceğini söyledi.</p>
<p>Türkiye'ye geldiği için çok mutlu olduğunu belirten Turgut, "Vatanımıza, toprağımıza kavuştuk. Yolculuk çok zor geçti. Sırbistan'da 6-7 saat güneşin altında çok bekledik. Vatanımıza geldiğimiz için çok mutluyuz." dedi.</p>
<p><img alt="" src="https://www.aa.com.tr/uploads/userFiles/4f62407a-abf2-4464-9690-b6acbca575b5/07_2024%2F8_HAZIRAN%2F00_AA%2F20240707_2_64630813_102753996.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p>
<p>Belçika'dan gelen Adalet Bitiş de Sırbistan, Macaristan ve Bulgaristan'daki sınır kapılarının yavaş çalıştığını, 13 saat beklediklerini anlattı.</p>
<p>Tatilini memleketi Giresun'da geçireceğini dile getiren Bitiş, "Vatana kavuştuk çok sevinçliyiz, heyecanlıyız, gururluyuz. Bu zahmeti vatanımız için çekiyoruz." diye konuştu.</p>
<p><img alt="" src="https://www.aa.com.tr/uploads/userFiles/4f62407a-abf2-4464-9690-b6acbca575b5/07_2024%2F8_HAZIRAN%2F00_AA%2F20240707_2_64630813_102753999.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p>
<p>Bitiş, Kapıkule'de işlemlerin kısa sürede tamamlandığı için teşekkür etti.</p>
<p>Almanya'da yaşayan Abdullah Çalışkan ise yol yorgunluğunun sınırda Türk bayrağını görünce bittiğini dile getirdi.</p>
<p><img alt="" src="https://www.aa.com.tr/uploads/userFiles/4f62407a-abf2-4464-9690-b6acbca575b5/07_2024%2F8_HAZIRAN%2F00_AA%2F20240707_2_64630764_102753841.jpg" style="height:427px; width:640px" /></p>
<p>Kapıkule'de işlemlerin hızlı şekilde gerçekleştiğini ifade eden Çalışkan, "Buradan akraba ziyareti için memleketime gideceğim daha sonra da tatilimize Fethiye'de devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.</p>