25 Haziran 2026, Perşembe 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Gaziantep’te seyir halindeyken alev alan yolcu otobüsü yandı

Kadir ÇELİK/NURDAĞI (Gaziantep), (DHA)- GAZİANTEP’in Nurdağı ilçesinde seyir halindeyken motor bölümünden alev alan yolcu otobüsü kullanılamaz hale geldi. Tahli…

06.09.2025 11:17 268 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Gaziantep’te seyir halindeyken alev alan yolcu otobüsü yandı

Kadir ÇELİK/NURDAĞI (Gaziantep), (DHA)- GAZİANTEP’in Nurdağı ilçesinde seyir halindeyken motor bölümünden alev alan yolcu otobüsü kullanılamaz hale geldi. Tahliye edilen 35 yolcu başka otobüsle yollarına devam etti.

Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nun Nurdağı gişeleri mevkiinde sabah erken saatlerinde Mahfuz D. (60) yönetimindeki 34 BDZ 255 plakalı yolcu otobüsünün motor bölümünden dumanlar yükseldi. Durumu fark eden sürücü, otobüsü yol kenarına çekip durdu. 35 yolcu tahliye edildikten sonra alevler kısa sürede otobüsün arka kısmını sardı. Çevredekilerin ihbarıyla bölgeye itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, otobüste kullanılamaz hale geldi.

Gaziantep’ten İstanbul’a giden ve yangın nedeniyle panik yaşayan yolcular, bölgeye gelen başka otobüsle yola devam etti.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. (DHA)

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.