Ermeniler Karabağ'daki bir camiyi ahıra çevirmiş
Azerbaycan İçişleri Bakanlığı işgalden kurtarılan Karabağ'da Azerbaycanlılara ait bir caminin Ermeniler tarafından ahır olarak kullanıldığının tespit edildiğini bildirdi.
Yazı boyutu
<p><strong>İşgalden kurtarılan Karabağ'da Ermenilerin rezillikleri gün gün ortaya çıkıyor. Azerbaycan İçişleri Bakanlığı, yaptığı açıklamada, antiterör operasyonu sonrasında Azerbaycan'ın kontrolüne geçen Malıbeyli köyündeki caminin ahır olarak kullanıldığının ortaya çıktığı bildirildi.</strong></p>
<h3>1992'DE YAKILDI, MİNARESİ YIKILDI</h3>
<p>Açıklamada, caminin 1992'de Ermenilerce yakıldığı, minaresinin yıkıldığı, kalan kısmının da işgal süresince ahır olarak kullanıldığı kaydedildi.</p>
<p>2. Karabağ Savaşı sonrasında da bölgedeki birçok caminin ahır olarak kullanıldığı ortaya çıkmıştı.</p>