26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
EKONOMİ

Elektriğe yüzde 25 zam geleceği iddia edildi.

Elektriğe yüzde 25 zam geleceği iddia edildi. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, zam ile ilgili bir soruya "Bakacağız, değerlendireceğiz." yanıtını verdi.

26.03.2025 12:31 1087 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Elektriğe yüzde 25 zam geleceği iddia edildi.
<p>Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, elektrik zammı iddialarına ilişkin a&ccedil;ıklama yaptı.</p> <p>Bayraktar, zam ile ilgili bir soruya, &quot;Bakacağız, değerlendireceğiz.&quot; yanıtını verdi.</p> <p>Dağıtım şirketlerinin talebi doğrultusunda 1 Nisan&#39;dan itibaren elektrik faturalarına y&uuml;zde 25 oranında zam yapılacağı iddia edilmişti.</p> <p>Şirketlerin temmuz ayından bu yana zam yapılmaması ve artan maliyetler nedeniyle şik&acirc;yet&ccedil;i olduğu belirtiliyordu.</p> <p>Zammın sanayi tipi işletmeler ve konut kullanıcılarını doğrudan etkileyeceği ifade ediliyordu.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.