27 Haziran 2026, Cumartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Bursada 2 yaşındaki çocuk ağrı kesici ilaç yuttu; hastaneye kaldırıldı

Yavuz YILMAZ/ İNEGÖL (Bursa),(DHA)- BURSA’nın İnegöl ilçesinde buzdolabında bulunan ağrı kesici ilaçları şeker zannederek yutan 2 yaşındaki çocuk, hastaneye kal…

19.07.2025 07:44 515 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Bursada 2 yaşındaki çocuk ağrı kesici ilaç yuttu; hastaneye kaldırıldı

Yavuz YILMAZ/ İNEGÖL (Bursa),(DHA)- BURSA’nın İnegöl ilçesinde buzdolabında bulunan ağrı kesici ilaçları şeker zannederek yutan 2 yaşındaki çocuk, hastaneye kaldırıldı.

Olay, saat 21.00 sıralarında Süleymaniye Mahallesi Şehit Er Akif Karşı Sokak’ta meydana geldi. Evde dolaşan 2 yaşındaki Muhammet Ç., mutfakta buzdolabında bulunan ağrı kesici ilaçları şeker zannederek yuttu. Bir süre sonra fenalaşan çocuk, ailesi tarafından özel araçla İnegöl Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Burada yapılan ilk müdahalenin ardından küçük çocuk, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı. (DHA)

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.