25 Haziran 2026, Perşembe 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

BURSA - Oto Galerici tartıştığı eşi tarafından silahla öldürdü

BURSA (AA) - Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir kadın tartıştığı kocasını silahla öldürdü.

17.03.2025 07:24 1068 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
BURSA - Oto Galerici   tartıştığı eşi  tarafından  silahla öldürdü
<p><br /> Kemalpaşa Mahallesi Ahmet T&uuml;rkel &Ccedil;evre Yolu&#39;ndaki bir sitede yaşayan M.N.&Ccedil;. (42) ile eşi S.&Ccedil;. (42) arasında hen&uuml;z bilinmeyen nedenle tartışma &ccedil;ıktı.<br /> Tartışmanın b&uuml;y&uuml;mesi &uuml;zerine S.&Ccedil;, kocasını tabancayla g&ouml;ğs&uuml;nden yaraladı.<br /> S.&Ccedil;, olayın ardından 112 Acil &Ccedil;ağrı Merkezi&#39;ni arayarak ihbarda bulundu.<br /> İhbar &uuml;zerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.<br /> Ağır yaralanan ve sağlık ekiplerince İneg&ouml;l Devlet Hastanesine kaldırılan M.N.&Ccedil;. m&uuml;dahaleye rağmen hayatını kaybetti.<br /> Ş&uuml;pheli kadın, g&ouml;zaltına alındı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.