BURSA - Oto Galerici tartıştığı eşi tarafından silahla öldürdü
BURSA (AA) - Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir kadın tartıştığı kocasını silahla öldürdü.
Yazı boyutu
<p><br />
Kemalpaşa Mahallesi Ahmet Türkel Çevre Yolu'ndaki bir sitede yaşayan M.N.Ç. (42) ile eşi S.Ç. (42) arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı.<br />
Tartışmanın büyümesi üzerine S.Ç, kocasını tabancayla göğsünden yaraladı.<br />
S.Ç, olayın ardından 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak ihbarda bulundu.<br />
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.<br />
Ağır yaralanan ve sağlık ekiplerince İnegöl Devlet Hastanesine kaldırılan M.N.Ç. müdahaleye rağmen hayatını kaybetti.<br />
Şüpheli kadın, gözaltına alındı.</p>