Bu ülkede böyleleri de var bir ayda 3 orman yangını çıkaran kişi "Görevlilere kızmış"
Bu ülkede böyleleri de var bir ayda 3 orman yangını çıkaran kişi "Görevlilere kızmış"
Yazı boyutu
<h2><span style="font-size:18px">Antalya'nın Manavgat ilçesinde son bir ay içinde meydana gelen ve 4 hektar orman alanının zarar gördüğü 3 ayrı yangını çıkardığı tespit edilen çoban Murat K tutuklandı. K, yangınları orman işletme ve elektrik dağıtım şirketi görevlilerine kızdığı için çıkardığını söyledi.</span></h2>
<p><span style="font-size:18px">En son 3 Temmuz'da çıkan yangının ardından yapılan araştırma sonucunda şüphelinin, bölgede çobanlık yapan Murat K (33) olduğu tespit edildi.<br />
<br />
Jandarma ekipleri tarafından gözaltına alınan K 3 Temmuz'daki yangınla, 9 Haziran ve 30 Haziran tarihlerinde Gaziler Mahallesi'nde toplam 4 hektarlık orman alanının zarar gördüğü 2 ayrı yangını da kendisinin çıkardığını itiraf etti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">K ifadesinde, ormanda gördüğü bazı aksaklıkların düzeltilmesi için gerek orman işletme müdürlüğü gerek elektrik dağıtım şirketini aradığını, gelen giden kimse olmayınca, görevlilerin gelmemesine kızdığı için ormanı yaktığını anlattı.<br />
Şüpheli K, çıkarıldığı Sulh Ceza Hakimliği tarafından "Kasten orman yakmak" suçundan tutuklandı.</span></p>