28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
EKONOMİ

Beyşehir'in bazı mahalleleri doğal gaza kavuştu

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesindeki bazı mahallelerde doğal gaz kullanımına başlandı. Huğlu ve Üzümlü mahallelerinde altyapının tamamlanmasının ardından doğal gaz…

11.11.2025 17:19 695 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Beyşehir'in bazı mahalleleri doğal gaza kavuştu

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesindeki bazı mahallelerde doğal gaz kullanımına başlandı.

Huğlu ve Üzümlü mahallelerinde altyapının tamamlanmasının ardından doğal gaz açılışı programı gerçekleştirildi.

Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar, "Ulaşılabilecek her yere doğal gaz ulaşacak. Cumhurbaşkanı Başdanışmanımız Mustafa Akış'ın gayretiyle, Belediye Başkanımızın gayretleriyle artık Üzümlü ve Huğlu da bu nimetten faydalanacak. Hayırlı olsun."diye konuştu.

Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır da Huğlu ve Üzümlü mahallelerinin doğal gaza kavuşmasında emeği geçen herkese teşekkür etti.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.