28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
YAŞAM

Beyşehir Gölünde elektroşokla balık avlayan 2 kişiye 209 bin lira ceza verildi

<p>KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde elektroşokla balık avlayan 2 kişiye 209 bin 972 lira idari para cezası uygulandı.</p> <p>Edinilen bilgiy…

14.06.2024 22:50 1668 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Beyşehir Gölünde  elektroşokla balık avlayan 2 kişiye 209 bin lira ceza verildi
<p>KONYA (AA) - Konya&#39;nın Beyşehir il&ccedil;esinde elektroşokla balık avlayan 2 kişiye 209 bin 972 lira idari para cezası uygulandı.</p> <p>Edinilen bilgiye g&ouml;re, Beyşehir İl&ccedil;e Tarım ve Orman M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; ile Beyşehir Jandarma Asayiş Bot Komutanlığına bağlı ekipler, yasak d&ouml;nemde ka&ccedil;ak avcılığın &ouml;n&uuml;ne ge&ccedil;ilmesine y&ouml;nelik denetim yaptı.</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240614-34878371-34878370-KONYADA_ELEKTROSOKLA_BALIK_AVLAYAN_2_KISIYE_209_BIN_LIRA_CEZA_VERILDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></p> <p>Denetimde, elektro şokla avcılık yaptığı tespit edilen 2 ka&ccedil;ak avcı yakalandı.</p> <p>Avcılara toplam 209 bin 972 liralık idari para cezası kesildi. Av malzemelerine ve akım verilerek avlanan &ccedil;ok sayıda sazan balığına el koyuldu.</p> <p>El koyulan balıklar Beyşehir G&ouml;l Feneri Yardımlaşma Derneğine bağışlandı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.