Beyşehir Gölünde elektroşokla balık avlayan 2 kişiye 209 bin lira ceza verildi
<p>KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde elektroşokla balık avlayan 2 kişiye 209 bin 972 lira idari para cezası uygulandı.</p> <p>Edinilen bilgiy…
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde elektroşokla balık avlayan 2 kişiye 209 bin 972 lira idari para cezası uygulandı.</p>
<p>Edinilen bilgiye göre, Beyşehir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Beyşehir Jandarma Asayiş Bot Komutanlığına bağlı ekipler, yasak dönemde kaçak avcılığın önüne geçilmesine yönelik denetim yaptı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240614-34878371-34878370-KONYADA_ELEKTROSOKLA_BALIK_AVLAYAN_2_KISIYE_209_BIN_LIRA_CEZA_VERILDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></p>
<p>Denetimde, elektro şokla avcılık yaptığı tespit edilen 2 kaçak avcı yakalandı.</p>
<p>Avcılara toplam 209 bin 972 liralık idari para cezası kesildi. Av malzemelerine ve akım verilerek avlanan çok sayıda sazan balığına el koyuldu.</p>
<p>El koyulan balıklar Beyşehir Göl Feneri Yardımlaşma Derneğine bağışlandı.</p>