Beyşehir'de otomobilden inen 3 kişi, motosikletli genci bıçakladı
Konya'nın Beyşehir ilçesinde 19 yaşındaki motosikletli genç, bir otomobilden inen 3 kişinin bıçaklı saldırısına uğradı. Durumu ağır olan Musahan G, hastaneye kaldırıldı. 3 kişi gözaltına alındı.
Yazı boyutu
<p>Olay, <strong>Beyşehir</strong> Yeni Mahalle, Erenler Caddesi üzerinde meydana geldi.</p>
<p>İddiaya göre; Musahan G. (19) adlı genç yanındaki arkadaşı ile motosikletiyle seyir halinde iken tartıştığı bir otomobilden inen 3 kişinin saldırısına uğradı.</p>
<p>Vücudunun 3 ayrı yerinden bıçakla yaralanan Musahan G. kaldırıldığı Beyşehir Devlet Hastanesi'nde yapılan müdahalenin ardından hayati tehlikesi nedeniyle Konya'ya sevk edildi.</p>
<p>Motosikletteki arkadaşının verdiği ifade doğrultusunda olay yerinden uzaklaşan şüphelilerin peşine düşen polis ekipleri, 3 kişiyi gözaltına aldı. Tarafların aralarında daha önce de aralarında tartışma yaşandığı öne sürüldü.</p>
<p>Zanlıların Beyşehir Devlet Hastanesi'ndeki sağlık kontrollerinin ardından götürüldükleri polis merkezinde işlemleri sürüyor.</p>