25 Haziran 2026, Perşembe 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
TÜRKİYE

Beyşehir'de otomobilden inen 3 kişi, motosikletli genci bıçakladı

Konya'nın Beyşehir ilçesinde 19 yaşındaki motosikletli genç, bir otomobilden inen 3 kişinin bıçaklı saldırısına uğradı. Durumu ağır olan Musahan G, hastaneye kaldırıldı. 3 kişi gözaltına alındı.

16.07.2022 09:17 4635 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Beyşehir'de otomobilden  inen 3 kişi, motosikletli genci bıçakladı
<p>Olay,&nbsp;<strong>Beyşehir</strong>&nbsp;Yeni Mahalle, Erenler Caddesi &uuml;zerinde meydana geldi.</p> <p>İddiaya g&ouml;re; Musahan G. (19) adlı gen&ccedil; yanındaki arkadaşı ile motosikletiyle seyir halinde iken tartıştığı bir otomobilden inen 3 kişinin saldırısına uğradı.</p> <p>V&uuml;cudunun 3 ayrı yerinden bı&ccedil;akla yaralanan Musahan G. kaldırıldığı Beyşehir Devlet Hastanesi&#39;nde yapılan m&uuml;dahalenin ardından hayati tehlikesi nedeniyle Konya&#39;ya sevk edildi.</p> <p>Motosikletteki arkadaşının verdiği ifade doğrultusunda olay yerinden uzaklaşan ş&uuml;phelilerin peşine d&uuml;şen polis ekipleri, 3 kişiyi g&ouml;zaltına aldı. Tarafların aralarında daha &ouml;nce de aralarında tartışma yaşandığı &ouml;ne s&uuml;r&uuml;ld&uuml;.</p> <p>Zanlıların Beyşehir Devlet Hastanesi&#39;ndeki sağlık kontrollerinin ardından g&ouml;t&uuml;r&uuml;ld&uuml;kleri polis merkezinde işlemleri s&uuml;r&uuml;yor.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.