26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
Ekonomi

Beyşehir’de elma hasadı sürüyor

Konya’nın önemli elma üretim merkezlerinden olan Beyşehir ilçesinde Eylül ayında başlayan elma hasadı devam ediyor.

04.10.2023 08:47 1747 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Beyşehir’de elma hasadı sürüyor
<p>Beyşehir&rsquo;in son yıllarda elma yetiştiriciliğinde hamle yapan yerleşim yerleri arasında bulunan G&ouml;lyaka Mahallesinde de &uuml;r&uuml;nler ağa&ccedil;lardan toplanıyor. Hasat &ccedil;alışmalarına bah&ccedil;e sahiplerinin yanı sıra &ccedil;evre yerleşim birimlerinden de gelen tarım iş&ccedil;ileri katılıyor. Bah&ccedil;elerde hasat işlemleri i&ccedil;in yoğun bir mesai sergileniyor. Toplanan &uuml;r&uuml;nler ardından g&ouml;nderileceği yerlere nakil edileceği tır ve kamyonlara y&uuml;kleniyor. G&ouml;lyaka Mahallesinde &uuml;retimi yapılan elmalar y&uuml;ksek aroması ve kalitesi ile tercih ediliyor, &uuml;r&uuml;n i&ccedil; piyasanın yanı sıra yurt dışına da g&ouml;nderiliyor.</p> <p>&Ouml;te yandan, elma &uuml;reticileri yeni hasat d&ouml;nemine umutlu girerken, &uuml;retimde son d&ouml;nemde s&uuml;rekli artan y&uuml;ksek girdi maliyetlerinden şikayet ediyor.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.