Beyşehir'de av yasağı dolayısıyla gölde yürütülen denetim mesaisi devam
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Beyşehir'de 15 Mart'ta başlayan su ürünleri av yasağı dolayısıyla göl ve göletlerde y&u…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">KONYA (AA) - Beyşehir'de 15 Mart'ta başlayan su ürünleri av yasağı dolayısıyla göl ve göletlerde yürütülen denetim mesaisi devam ediyor.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğüne bağlı su ürünleri kontrol ekipleri, göl ve iç sularda su ürünlerinin neslinin korunması amacıyla yürütülen balık av yasağının başlamasının ardından gerçekleştirdiği denetim faaliyetlerini daha da yoğunlaştırdı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20250421-37698142-37698141-BEYSEHIRDEN_KISA_KISA.jpg" style="height:394px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Gölde yürütülen denetim faaliyetleri kapsamında göl etrafında bulunan karaya çıkış noktaları ile sazlık alanların da denetlendiği, göl içerisinde balıkçı teknesi bulunup bulunmadığı ile sulara ağ atılıp atılmadığının kontrol edildiği belirtildi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Denetimlere ilişkin yapılan açıklamada, 15 Mart-15 Haziran'da arasında uygulanan av yasağı süresince tüm avcıların mevzuat hükümlerine uymaları, aksi takdirde yasağa uymayanların cezai müeyyidelerle karşı karşıya kalacağı uyarısında bulunuldu.</span></p>