Beyşehir'de Amatör maçta hakem sahaya giren köpeği kırmızı kart gösterip dışarı çıkardı
- Hakemin köpeği kucaklayarak saha dışına çıkarması tribünlerden alkış aldı
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde amatör maç sırasında sahaya giren köpek, alanı terk etmeyince hakem tarafından önce kırmızı kart gösterildi, sonra dışarı çıkarıldı.</p>
<p>Konya İkinci Amatör Küme C Grubunda Beyşehir 75. Yıl Cumhuriyet Stadyumu'nda dün Beyşehir Demirspor ile Konya Maliyespor arasında oynanan maçta, ilginç bir olay yaşandı.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/20250421_2_68679706_111994590_preview.jpg" style="height:448px; width:640px" /></p>
<p>Müsabaka devam ettiği sırada 20. dakikada sahaya sahipsiz bir köpek girdi.</p>
<p>Sahada yatan köpeği görünce oyunu durduran hakem Murat Balıkçı, ardından koşarak yanına gittiği köpeğe önce kırmızı kart gösterdi.</p>
<p>Hakem, köpeği oyun alanından uzaklaştıramayınca bir süre sevdi, bu sırada diğer görevliler de köpeği sahadan çıkarmaya çalıştı.</p>
<p>Hakem, tüm çabalara rağmen oyun alanı içerisinden çıkarılamayan köpeği kucakladı, sonra saha çizgilerinin dışına götürerek uzaklaşmasını sağladı.</p>
<p>Hakemin köpeği kucaklayarak saha dışına çıkarması, tribünlerden alkış aldı.</p>
<p>Müsabaka 1-1 sona erdi.</p>