Beybo Çalışanlarına Eğitim ve sağlık taraması yapıldı
Seydişehir'de Beybo Çalışanlarına Eğitim ve sağlık taraması yapıldı
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:16.0pt">Konya'nın Seydişehir ilçesinde Sağlık Müdürlüğü ekipleri, Beybo Çalışanlarına kronik hastalıklar, sağlıklı beslenme, obezite konulularında bilgiler vererek sağlık taraması yaptı.</span></span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:16.0pt"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/Beybo1.jpg" style="height:480px; width:640px" /></span></span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:16.0pt">Beybo Seydişehir Üretim Tesislerinde Çalışanlara bilgilendirme broşürleri dağıtıldı. Seydişehir Sosyal Hizmetler Müdürü Özlem güven İlçe Sağlık Müdürü Mustafa Balcı, " Seydişehir deki Kurumları ziyaret ederek, sağlıklı kalmaları ve günlük beslenmeleri konusunda bilgilendirme yaptık. Sağlık taramalarını gerçekleştirdik Kurumlarımızda sağlık taraması ve eğitim faaliyetleri artarak devam edecek." dediler.</span></span></span></p>
<p><span style="font-size:11pt"><span style="font-family:Calibri,"sans-serif""><span style="font-size:16.0pt"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/Beybo13.jpg" style="height:480px; width:640px" /></span></span></span></p>
<p> </p>