BAŞKANLIK KUPASI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI
Seydişehir Belediyesi tarafından düzenlenen Geleneksel Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası başladı.
Atatürk Spor Salonu yanında bulunan çim sahada başlayan Başkanlık kupası futbol Turnuvasında 18 takım mücadele edecek.
Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu’nun vuruşu ile başlayan futbol müsabakalarında 280 ‘in üzerinde sporcu ter dökecek.
Seydişehir Belediyesinin düzenlediği futbol turnuvasına katılan takımların centilmence ve kardeşlik havası içerisinde bir turnuva geçireceklerini kaydeden Başkan Ustaoğlu; “Düzenlediğimiz futbol turnuvamız hemşehrilerimiz arasında birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiriyor. Spora ve sporcuya verdiğimiz değerle bu yıl düzenlediğimiz ve geleneksel hale gelen futbol turnuvamızda 18 takımoynayacak . Tüm sporcularımıza şimdiden başarılar diliyorum” diye konuştu.
Başkanlık Kupası Futbol turnuvaları Cumartesi ve Pazar günleri hariç günde 3 maçolacak şekilde her gün Saat:18.30’da Atatürk Spor Salonu yanında bulunan çim sahada oynanmaya devam edecek.