Başkan Erkoyuncu’dan tohum müjdesi! Çalışmalar hız kazanacak
PANKOBİRLİK 52. Olağan Mali Genel Kurulu, Ankara’da gerçekleştirildi. Başkan Ramazan Erkoyuncu, tohum geliştirme birimi kuracaklarının müjdesini verdi. Erkoyuncu, “Seneye hem ayçiçeğinde hem pancarda büyük deneme tarlaları oluşturacağız” dedi.
Yazı boyutu
<h2><span style="font-size:18px">PANKOBİRLİK 52. Olağan Mali Genel Kurulu, Ankara’da gerçekleştirildi. Başkan Ramazan Erkoyuncu, tohum geliştirme birimi kuracaklarının müjdesini verdi. Erkoyuncu, “Seneye hem ayçiçeğinde hem pancarda büyük deneme tarlaları oluşturacağız” dedi.</span></h2>
<p><span style="font-size:18px">Türkiye’deki <strong>Pancar Ekicileri Kooperatifleri</strong>nin üst birliği olan <strong>S.S. Pancar Ekicileri Kooperatifleri Birliği</strong>’nin (PANKOBİRLİK) 52. Olağan Mali Genel Kurulu, birliğin <strong>Ankara</strong>’daki merkez binasında gerçekleştirildi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Genel Kurula, bakanlık temsilcileri, 31 Pancar Ekicileri Kooperatifinin Yönetim Kurulu üyeleri ile Türk Şeker’in temsilcileri ve üyeleri katıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Genel Kurulda gündem maddelerinin okunmasının ardından divan teşekkül ettirildi ve Divan Başkanlığı seçimi yapıldı. Divanın oluşmasının ardından kürsüye gelen <strong>PANKOBİRLİK Genel Müdürü Tolga Demirhan</strong>, birliğin faaliyetlerini anlatarak çalışmalar hakkında katılımcılara bilgi verdi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><strong>“HİÇ BİR KOOPERATİFE AYRICALIK TANIMADIM”</strong></span></p>
<p><span style="font-size:18px"><strong>PANKOBİRLİK Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu</strong>, 52. Mali genel kurulun hayırlı olması temennisinde bulunarak sözlerine başladı. Başkan Erkoyuncu, “Mali genel kurul dolayısıyla her yıl bir araya geliyoruz. Ben de 3 yıldır sizlerle beraberim. Sizlerin teveccühü ile yönetim kuruluna seçildim ve yönetim kurulu başkanı oldum. 3 yılda birliğimizi belli bir seviyeye getirdik. Pankobirlik, bütün kooperatiflerin bir teminatıdır, güvencesidir, dayanağıdır. İhtiyacı olan kooperatife ihtiyacını temin etmek önceliğimizdir. Bu bağlamda birlik ve beraberliğimizi önemsiyorum. O yüzden kurumumuzun güçlü olması ve her daim güçlü kalması gerekir. Göreve geldiğim 3 yıllık süre zarfında hiçbir ayrım yapmadım, bu gaye ile çalıştım. Ne kendi kooperatifime ne de farklı bir kooperatife ayrıcalık tanımadım. Fikir, öneri ve eleştirilere açık oldum. Sizlerden ricam hep beraber en iyiye gitme adına ne varsa yapalım. İçinde eleştiri öneri değişik bir fikri olan varsa nezaket dilinde lütfen her şeyi bizimle paylaşsın. Birliğimizde bir uyum ve huzur var. Bu huzuru devam ettirelim ve birliğimizin büyümesi adına elimizden geleni yapalım” dedi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><strong>“TOHUM GELİŞTİRME ÇALIŞMALARIMIZ HIZ KAZANACAK”</strong></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Tohum geliştirme çalışmalarını önemsediklerini de sözlerine ekleyen Başkan Erkoyuncu, bu bağlamda bir birim kuracaklarının müjdesini verdi. Başkan Erkoyuncu, “Tohum geliştirme noktasında Selçuk Üniversitesi ile iş birliği halindeyiz. Ben de büyük oktanlı deneme sahası yapma önerisi sundum. İnşallah seneye hem ayçiçeğinde hem pancarda büyük deneme tarlaları oluşturacağız. Çiftçilerimizin beğendikleri tohumları geliştirecek ve bu deneme tarlalarına ekeceğiz. Bunu yapmadaki amacımız yaşanacak herhangi bir olumsuzluktan çiftçimizin etkilenmemesi. Böyle bir çalışmamız olacak ve ülke tarımımızı daha da geliştireceğiz. Dünyada tohumu geliştiren sayılı birlikler var. Bu birliklerden birisi de biziz. Bu bağlamda çok çalışarak güzel başarılar elde edeceğiz” diye konuştu.</span></p>