27 Haziran 2026, Cumartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA

Başkan Bayındır'dan Net Mesaj: 'Kimse Boyunu Bizden Fazla Görmesin – Göl Bitti, Sabrımızı Zorlamayın!

Bu yıl kuraklık nedeniyle bölge çiftçisine su verilmeyecek Konya Beyşehir Gölü ile ilgili kavga giderek büyüyor. Belediye Başkanı Adil Bayındır, “Kimse boyunu bizden fazla görmesin. Göl bitti, sabrımızı zorlamayın” dedi.

21.04.2025 17:33 2804 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Başkan Bayındır'dan Net Mesaj: 'Kimse Boyunu Bizden Fazla Görmesin – Göl Bitti, Sabrımızı Zorlamayın!
<p><strong>Konya&rsquo;nın Beyşehir</strong> il&ccedil;esinde d&uuml;zenlenen &ldquo;Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor&rdquo; halk buluşmasında konuşan <strong>Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır</strong>, Beyşehir G&ouml;l&uuml;&rsquo;n&uuml;n geleceğine dair &ccedil;arpıcı a&ccedil;ıklamalarda bulundu.</p> <p>Başkan Bayındır, Beyşehir G&ouml;l&uuml;&rsquo;n&uuml;n Beyşehir&rsquo;in can damarı olduğunu vurgulayarak, &ldquo;G&ouml;l bizim vazge&ccedil;ilmezimiz. Ben klavyeyle g&ouml;l korumaya &ccedil;alışmadım. Bu memlekette k&ouml;pr&uuml;y&uuml; m&uuml;h&uuml;rleyen belediye başkanıyım. &lsquo;Bu k&ouml;pr&uuml;den su alamazsınız, g&ouml;l bitti&rsquo; diyen adamım&rdquo; ifadelerini kullandı.</p> <p><strong>&ldquo;KİMSE BOYUNU BİZDEN FAZLA G&Ouml;RMESİN&rdquo;</strong></p> <p>Beyşehir G&ouml;l&uuml;&rsquo;n&uuml; korumak adına yıllardır verdiği m&uuml;cadeleye değinen Başkan Bayındır, &ldquo;Bana akıl verenlere buradan sesleniyorum: Siz bir oturun! Siz d&uuml;nyada yokken bunun m&uuml;cadelesini veren adama kimse akıl &ouml;ğretmesin. &Ccedil;&uuml;nk&uuml; biz g&ouml;l&uuml;m&uuml;z&uuml;n i&ccedil;inde boğulan arkadaşlarımızı kaybettik. Bu g&ouml;l 1980&rsquo;li yıllarda 1125 metreyi g&ouml;rm&uuml;şt&uuml;. O zaman g&ouml;lde boğulan &ccedil;ocukluk arkadaşlarımızı toprağa verdik. Şimdi ise kara halini aldı&rdquo; dedi.</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/1392398.jpg" style="height:355px; width:642px" /></p> <p><strong>&ldquo;VAHŞİ SULAMA YAPANLARA &Ccedil;AĞRIM VAR&rdquo;</strong></p> <p>Konuşmasında vahşi sulamaya da dikkat &ccedil;eken Bayındır, &ldquo;Aşağıda su beklemeyin. Sabrımızı zorlamayın. &Ccedil;&uuml;nk&uuml; i&ccedil;ilebilir niteliği olan bir Beyşehir G&ouml;l&uuml;&rsquo;n&uuml; korumak, her Beyşehirlinin boynunun borcudur. Kimse boyunu bizden fazla g&ouml;rmesin. Hep birlikte &ccedil;&ouml;zeceğiz. Birlikte, devletimizle, devletimize karşı gelmeden &ccedil;&ouml;zeceğiz ama &ccedil;&ouml;zeceğiz&rdquo; diye konuştu.</p> <p>Konya&#39;da bu yıl tarım arazilerine Beyşehir G&ouml;l&uuml;&rsquo;nden su verilemeyeceği haberi, geride bıraktığımız hafta İl&ccedil;e Kaymakam Mehmet Kemal Akpınar tarafından verilmişti. Akpınar, g&ouml;ldeki su seviyesinin belirlenen d&uuml;zeyin altında kaldığını ve bu nedenle &ccedil;evre il&ccedil;elere sulama ama&ccedil;lı su sağlanamayacağını duyurmuştu. Bu a&ccedil;ıklama sonrası b&ouml;lge &ccedil;ift&ccedil;isinden farklı tepkiler gelmişti.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.