26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
GÜNDEM

BAŞKAN ALTAY: “ŞEHİR HASTANESİ KÖPRÜLÜ KAVŞAĞI ŞEHRİMİZE HAYIRLI OLSUN”

<h1> </h1> <p><strong>Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından 1,5 milyar lira mali…

25.02.2024 19:19 2131 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
BAŞKAN ALTAY: “ŞEHİR HASTANESİ KÖPRÜLÜ KAVŞAĞI ŞEHRİMİZE HAYIRLI OLSUN”
<h1>&nbsp;</h1> <p><strong>Konya B&uuml;y&uuml;kşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi tarafından 1,5 milyar lira maliyetle şehre kazandırılan 4 k&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşaktan biri olan Şehir Hastanesi K&ouml;pr&uuml;l&uuml; Kavşağı&rsquo;nın alt ge&ccedil;it kısmının hizmete girdiğini a&ccedil;ıkladı. TOGG ile bir s&uuml;r&uuml;ş yaparak alt ge&ccedil;idi tanıtan Başkan Altay, &ldquo;Işıl ışıl, pırıl pırıl Konya&rsquo;ya yakışır bir k&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşağı daha hayata ge&ccedil;irmiş bulunuyoruz. Şehrimiz i&ccedil;in hayırlı olmasını temenni ediyorum&rdquo; dedi.</strong></p> <hr /> <p>Konya B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi Başkanı Uğur İbrahim Altay, yapımında sona gelinen bir k&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşağın daha alt ge&ccedil;it kısmının hizmete a&ccedil;ıldığını duyurdu.&nbsp;</p> <p>Konya merkezde 1,5 milyar lira maliyetle devam eden 4 k&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşaktan biri olan Şehir Hastanesi K&ouml;pr&uuml;l&uuml; Kavşağı&rsquo;nın alt ge&ccedil;it kısmında TOGG ile bir s&uuml;r&uuml;ş yapan Başkan Altay, ışıl ışıl, pırıl pırıl Konya&rsquo;ya yakışır bir k&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşağı daha hayata ge&ccedil;irdiklerini s&ouml;yledi.</p> <p><strong>MERKEZDEN ŞEHRİ HASTANESİNE ULAŞIMA DA KOLAYLIK SAĞLAYACAK</strong></p> <p>K&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşağın b&ouml;lge i&ccedil;in toplu ulaşım a&ccedil;ısından &ouml;nemine değinen Başkan Altay, &ldquo;Alttan ge&ccedil;işe a&ccedil;tığımız Şehir Hastanesi K&ouml;pr&uuml;l&uuml; Kavşağı, yeni yapacağımız raylı sistem hattı &uuml;st&uuml;nden ge&ccedil;eceği i&ccedil;in toplu ulaşım a&ccedil;ısından da &ouml;nemli bir k&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşak oldu. İnşallah Mart sonunda &uuml;st yapısıyla, sinyalizasyonuyla, &ccedil;evre d&uuml;zenlemesiyle birlikte tamamlayarak tamamen hizmete a&ccedil;ılmış olacak&rdquo; diye konuştu.</p> <p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/Lrsa3f0pSt1xrFthr9ZDSiBiz6PTntvf2pRN5YGa.jpg" style="height:360px; width:640px" /></p> <p><strong>1,5 MİLYAR LİRA MALİYETLE 4 K&Ouml;PR&Uuml;L&Uuml; KAVŞAK &Ccedil;ALIŞMASI Y&Uuml;R&Uuml;T&Uuml;L&Uuml;YOR</strong></p> <p>Ayrıca Adliye&rsquo;den Şehir Hastanesi&rsquo;ne ge&ccedil;işte yayaların kullanımı i&ccedil;in y&uuml;r&uuml;yen merdivenli, engelliler i&ccedil;in asans&ouml;rl&uuml; bir yaya &uuml;st ge&ccedil;idinin &ccedil;alışmasını da tamamlamak &uuml;zere olduklarını kaydeden Başkan Altay ş&ouml;yle devam etti: &ldquo;Bu ikisi birlikte a&ccedil;ıldığında Şehir Hastanemize yaya, ara&ccedil;, bisiklet ve tramvay ulaşımı i&ccedil;in b&uuml;y&uuml;k bir kazanım elde etmiş olacağız. Şu an itibariyle g&uuml;ncel bedelle 1 milyar 550 milyona 4 k&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşağımızın &ccedil;alışmasını y&uuml;r&uuml;t&uuml;yorduk. Sedirler Kavşağı&rsquo;nı a&ccedil;tık, Fırat Caddesi&rsquo;ni ge&ccedil;en hafta alttan trafiğe a&ccedil;mıştık. Bug&uuml;n Şehir Hastanesi &Ouml;n&uuml;n&uuml; a&ccedil;ıyoruz. Taş K&ouml;pr&uuml;&rsquo;deki işlerimiz biraz daha kapsamlı olduğu i&ccedil;in inşallah onu da Mart ayı i&ccedil;erisinde en azından alttan trafiğini a&ccedil;mayı ve Nisan ortasında da tamamen tamamlamayı planlıyoruz.&rdquo;&nbsp;</p> <p><strong>&ldquo;ŞEHRİMİZİN ULAŞIM ALTYAPISINA YATIRIM YAPMAYA DEVAM EDECEĞİZ&rdquo;</strong></p> <p><strong><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/5a78644feea038ed7a725b167d71696c.jpg" style="height:366px; width:640px" /></strong></p> <p>K&ouml;pr&uuml;l&uuml; kavşağın tramvayın &ccedil;evre yolundan diğer tarafa ge&ccedil;işi i&ccedil;in de b&uuml;y&uuml;k bir altyapı desteği sağladığına dikkati &ccedil;eken Başkan Altay, &ldquo;Tamamlandığında raylı sistemlerimizle Şehir Hastanesi&rsquo;ne ve Yeni Sanayi Sitesi&rsquo;ne Alaaddin&rsquo;den kesintisiz bir şekilde ulaşmış olacak. Şehir Hastanesi &ouml;n&uuml; Kanal Caddesi K&ouml;pr&uuml;l&uuml; Kavşağı&rsquo;nın şehrimize hayırlı olmasını temenni ediyorum. Şehrimizin ulaşım altyapısına yatırım yapmaya bundan sonra da devam edeceğiz. B&ouml;ylece &ccedil;evre yolu istikametindeki t&uuml;m noktalarında &ccedil;alışmalarımız kesintisiz devam edecek&rdquo; s&ouml;zleriyle konuşmasını tamamladı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.