BAŞKAN ALTAY: “KADİR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN.”
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesi'nin şehrimize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diledi.
Yazı boyutu
<p>Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, mübarek Kadir Gecesi vesilesi ile bir mesaj yayımladı.</p>
<p>Başkan Altay’ın mesajı şöyle:</p>
<p>“Rahmet ve mağfiret ayı olan mübarek Ramazan-ı Şerif'in zirvesi; kalplerimize nur, gönüllerimize huzur getiren bin aydan daha hayırlı Kadir Gecesi'ne kavuşmanın sevincini yaşıyoruz.</p>
<p>Kadir Gecesi, yüce kitabımız Kur'an-ı Kerim'in Peygamber Efendimize vahyedilmeye başlandığı mukaddes bir gecedir.</p>
<p>Bu kutlu gece; Allah’ın sonsuz merhametinin, af ve mağfiretinin bolca dağıtıldığı, bağışlanmanın ve affedilmenin kapılarının sonuna kadar açıldığı müstesna bir zaman dilimidir. Bu geceyi ibadet, dua ve tefekkürle geçirenler için nice manevi hazineler saklıdır.</p>
<p>Bu doğrultuda, aramızdaki muhabbeti perçinleyerek, birlik, beraberlik ve kardeşlik iklimi içerisinde bu geceyi hakkıyla yaşayanlardan olmayı Cenab-ı Allah’tan diliyorum.</p>
<p>Bu mübarek gecede başta Gazze olmak üzere, İslam dünyasında ve gönül coğrafyamızda kan ve gözyaşına mahkûm edilmiş tüm mazlumları dualarımızda unutmayalım. Rabbim, ettiğimiz duaları, tuttuğumuz oruçları ve yaptığımız ibadetleri kabul buyursun.</p>
<p>Bu düşüncelerle, bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesi'nin şehrimize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini diliyor, sağlık ve afiyetle Ramazan Bayramı’na kavuşmayı Yüce Allah’tan niyaz ediyorum.</p>
<p>Kadir Gecemiz mübarek olsun.”</p>