26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
GÜNDEM

Başkan Altay: “Hatay’da Konya’ya Yakışır Bir Konteyner Kent İnşa Ediyoruz”

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Hatay’da bitme aşamasına gelen birinci etap Konya Konteyner Kent’te incelemelerde bulundu. Başkan Altay, “432 konteyneri indirdik. İnşallah gelecek hafta sonuna kadar vatandaşlarımızı buraya yerleştirmeyi planlıyoruz. Çamaşırhaneleri, oyun alanları ve sosyal tesisleriyle Konya’ya yakışır bir konteyner kenti inşallah inşa etmiş olacağız. Konteynerlerimiz geldikçe inşallah sayıyı bine tamamlayacağız” dedi.

27.03.2023 12:09 3651 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Başkan Altay: “Hatay’da Konya’ya Yakışır Bir Konteyner Kent İnşa Ediyoruz”
<p>Konya B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi&rsquo;nin il&ccedil;e belediyeleri ve odalarla birlikte Hatay&rsquo;a kazandıracağı birinci etap konteyner kentte &ccedil;alışmalar bitmek &uuml;zere.</p> <p>Hatay&rsquo;da yapımı devam eden 1. Etap Konteyner Kent &ccedil;alışmalarını inceleyen Konya B&uuml;y&uuml;kşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi, Meram, Karatay, Sel&ccedil;uklu belediyeleri ile Konya Ticaret Odası, Sanayi Odası ve Ticaret Borsası&rsquo;yla birlikte inşa ettikleri konteyner kentlerin ilk etabının son aşamasına geldiğini s&ouml;yledi.</p> <p>&Ouml;n&uuml;m&uuml;zdeki hafta sonuna kadar Hataylı depremzedeleri konteyner kente yerleştirmeyi planladıklarını ifade eden Başkan Altay, &ldquo;Sadece barınma alanları değil, &ccedil;amaşırhaneleri, oyun alanları ve sosyal tesisleriyle Konya&rsquo;ya yakışır bir konteyner kenti inşallah inşa etmiş olacağız. Burada 432 konteyneri indirdik. İkinci etapta da altyapı &ccedil;alışmalarımızı tamamladık. Konteynerlerimiz geldik&ccedil;e inşallah sayıyı bine tamamlayarak Konyalılar adına Hatay&rsquo;daki kardeşlerimize bir nebze olsun yardımcı olmayı hedefliyoruz. Emeği ge&ccedil;en herkese teşekk&uuml;r ediyorum&rdquo; ifadelerini kullandı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.