28 Haziran 2026, Pazar 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
YAŞAM

Başkan Altay'dan kritik uyarı: Suyumuz yok, zor bir yaz bizi bekliyor

<h2><span style="font-size:14px">Büyükşehir Belediyesi ve KOSKİ Genel Müdürlüğü çalışanlarıyla bayramlaşan Konya Büy&u…

29.03.2025 23:44 1496 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Başkan Altay'dan kritik uyarı: Suyumuz yok, zor bir yaz bizi bekliyor
<h2><span style="font-size:14px">B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi ve KOSKİ Genel M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; &ccedil;alışanlarıyla bayramlaşan Konya B&uuml;y&uuml;kşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, su tasarrufunun &ouml;nemine dikkat &ccedil;ekti. Başkan Altay, &quot;&Ccedil;ok zor bir yaz ge&ccedil;ecek gibi g&ouml;z&uuml;k&uuml;yor. Son kar yağışları da istediğimiz etkiyi vermedi. Bayramın birinci g&uuml;n&uuml;nden itibaren yağışlı bir hava geliyor ama şunun bilincinde olalım; barajlarımız ağzına kadar dolu olsa da Konya&rsquo;da su tasarrufu etmek zorundayız&quot; dedi.</span></h2> <p><span style="font-size:14px">B&uuml;y&uuml;kşehir Belediyesi ve KOSKİ Genel M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; &ccedil;alışanlarıyla bayramlaşan Konya B&uuml;y&uuml;kşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, su tasarrufunun &ouml;nemine dikkat &ccedil;ektiKonya&#39;da barajlar dolu olsa bile su tasarrufu yapılması gerektiğine vurgu yapan Başkan Altay, belediye &ccedil;alışanlarının ve vatandaşların bu konuda &ouml;rnek olması gerektiğini belirtti.</span></p> <p><span style="font-size:14px"><strong>&quot;Suyumuz yok, her damla &ouml;nemli&quot;</strong><br /> Başkan Altay, suyun &ouml;nemine vurgu yaparak, &quot;Arkadaşlar suyumuz yok ve Rabbim vermezse bulma ihtimalimiz de yok. Bir taraftan dua ediyoruz, bir taraftan tesis yapıyoruz ama kuraklığın etkisini &ccedil;ok yoğun hissettiğimiz bu d&ouml;nemde her bir damla suyu tasarruf etmemiz gerektiğini &ouml;nce biz belediye &ccedil;alışanları olarak, belediyeciler olarak &ouml;nce bizim yapmamız gerekiyor, &ouml;rnek olmamız gerekiyor&quot; dedi.</span></p> <p><span style="font-size:14px"><strong>&quot;Zor bir yaz bizi bekliyor&quot;</strong></span></p> <p><span style="font-size:14px">Yaz aylarının zor ge&ccedil;eceğini belirterek son yağışların da yeterli olmadığını s&ouml;yleyen Başkan Altay, &quot;&Ccedil;ok zor bir yaz ge&ccedil;ecek gibi g&ouml;z&uuml;k&uuml;yor. Son kar yağışları da istediğimiz etkiyi vermedi. Bayramın birinci g&uuml;n&uuml;nden itibaren yağışlı bir hava geliyor ama şunun bilincinde olalım; barajlarımız ağzına kadar dolu olsa da Konya&rsquo;da su tasarrufu etmek zorundayız&quot; ifadelerini kullandı.</span></p> <p><span style="font-size:14px"><strong>Su tasarrufu i&ccedil;in &ccedil;ağrı</strong><br /> Başkan Altay, t&uuml;m Konyalıları su tasarrufu konusunda duyarlı olmaya davet ederek, suyun dikkatli kullanılması gerektiğini vurguladı. &Ouml;zellikle kurak ge&ccedil;en bu d&ouml;nemde, her damla suyun kıymetinin bilinmesi gerektiğini ifade etti.</span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.