Balıkçı teknesiyle ulaştıkları adada doğa yürüyüşü yaptılar
KONYA (AA) - Beyşehir ilçesindeki doğa tutkunları Hacıakif Adası'nda düzenlenen yürüyüşte buluştu.
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Beyşehir ilçesindeki doğa tutkunları Hacıakif Adası'nda düzenlenen yürüyüşte buluştu.</p>
<p>Beyşehir Gölü'nde yüzölçümü en büyük adalardan biri olan Hacıakif Adası, son zamanlarda doğa severlerin çekim merkezi haline geldi.</p>
<p><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20240708-35087910-35087906-BALIKCI_TEKNESIYLE_ULASTIKLARI_ADADA_DOGA_YURUYUSU_YAPTILAR.jpg" style="height:426px; width:640px" /></p>
<p>Beyşehir Kültür, Turizm ve Doğa Derneği bünyesinde faaliyet gösteren Beyşehir Treeking Doğa Yürüyüşler Topluluğu tarafından düzenlenen etkinlikte doğa severler Hacıakif Adası’nda doğa yürüyüşü yaptı.</p>
<p>Göle kıyısı bulunan Yeşildağ Mahallesi'ndeki İskele mevkiinden bindikleri balıkçı tekneleriyle adaya ulaşan ziyaretçiler, adayı yakından görme ve tanıma imkanı buldu.</p>
<p>Adada ağaçlıklar arasında 4 kilometre yürüyüş yapan doğa tutkunları içinde çok sayıda yarasanın yaşadığı bir mağaraya ulaşarak, içerisindeki doğal oluşumları inceledi.</p>
<p>Dernek Başkanı Mustafa Büyükkafalı, göldeki Hacıakif Adası'nın oldukça merak uyandıran ve görülmek istenen bir mekan olduğunu söyledi.</p>