Atatürk'ün Konya'ya gelişinin 103. yıl dönümü kutlandı
KONYA (AA) - Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Konya'ya gelişinin 103. yıl dönümü etkinlikle kutlandı.
Yazı boyutu
<p>KONYA (AA) - Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Konya'ya gelişinin 103. yıl dönümü etkinlikle kutlandı.</p>
<p>Atatürk Anıtı'nda düzenlenen törende, çelenkler konuldu.</p>
<p>Saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı'nın okunduğu törenin ardından katılımcılar, Atatürk Evi Müzesi'ne doğru Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı eşliğinde yürüdü.</p>
<p>Katılımcılar, Atatürk Evi Müzesi'nde eşyalar hakkında bilgi aldı.</p>
<p>Program, Atatürk ve Konya konulu fotoğraf sergisinin gezilmesiyle sona erdi.</p>