27 Haziran 2026, Cumartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
SAĞLIK

Ali Yerlikaya açıkladı: 23 bin araç trafikten men edildi

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada 30 Mayıs-6 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen trafik uygulamalarının bilançosunu açıkladı.

09.06.2024 10:01 1214 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Ali Yerlikaya açıkladı: 23 bin araç trafikten men edildi
<p>İ&ccedil;işleri Bakanı Ali Yerlikaya&#39;nın sosyal medya hesabı &uuml;zerinden paylaştığı bilgilere g&ouml;re, Emniyet ve Jandarma Trafik ekipleri tarafından 30 Mayıs-6 Haziran tarihleri arasında yapılan yoğun denetimlerde 2 milyon 540 bin 665 ara&ccedil; kontrol edildi.</p> <p>S&ouml;z konusu denetimler &ccedil;er&ccedil;evesinde ışıklı veya sesli uyarı işareti bulunan cihazları (&ccedil;akar) mevzuata aykırı şekilde kullanan 260 s&uuml;r&uuml;c&uuml;ye işlem yapıldı.&nbsp;Hız ihlali yapan 114 bin 82 araca ceza kesildi.&nbsp;Periyodik muayenesi yaptırılmamış 23 bin 684 ara&ccedil; trafikten men edildi.</p> <p>Ayrıca emniyet kemeri kullanmayan 15 bin 872 s&uuml;r&uuml;c&uuml;ye ceza kesildi.&nbsp;S&uuml;r&uuml;c&uuml; belgesiz ara&ccedil; kullanan 15 bin 620 kişiye işlem yapıldı.&nbsp;Zorunlu mali sorumluluk sigortası bulunmayan 9 bin 423 ara&ccedil; trafikten men edildi.</p> <p>Bakan Yerlikaya s&ouml;z konusu paylaşımında s&uuml;r&uuml;c&uuml;lere y&ouml;nelik uyarıda bulunarak&nbsp;<strong>&quot;L&uuml;tfen trafik kurallarına harfiyen uyalım, aşırı hız yapmayalım. Emniyet kemeri takmayı ihmal etmeyelim. Yolculuklar sizleri sevdiklerinize kavuşturmak i&ccedil;in vardır, ayırmak i&ccedil;in değil. L&uuml;tfen aklımızdan &ccedil;ıkartmayalım.&quot;</strong>&nbsp;ifadelerini kullandı.</p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.