Akseki'de 4 gündür kayıp olan kadını 160 kişilik ekip arıyor
Antalya'nın Akseki ilçesinde 4 gün önce kaybolan 77 yaşındaki kadını arama çalışmalarına devam ediliyor.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:20px">Süleymaniye Mahallesi'nden kaybolan <strong>Miyase Erdoğan</strong>'ın bulunması için başlatılan çalışmalara jandarma, AKUT, Akseki Belediyesi Arama Kurtarma (ABAK) ekipleri ve vatandaşlardan oluşan yaklaşık 160 kişi katıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:20px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/4-gundur-kayip-olan-kadini-160-kisilik-ekip-ariyor-001.jpg" style="height:427px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:20px">Jandarma ekiplerinin 2 iz takip köpeği ve 2 dron kullandığı aramalar, mahalleye yakın ormanlık alanlarda ve Gidengelmez Dağ'ı eteklerinde yoğunlaştırıldı. Ekipler bölgedeki kuyuları ve dere yataklarını taradı.</span></p>
<p><span style="font-size:20px">Akseki Belediye Başkanı İbrahim Özkan da arama çalışmalarına katıldı.</span></p>
<p><span style="font-size:20px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/76893.jpg" style="height:320px; width:640px" /></span></p>
<p><span style="font-size:20px">Mehmet Erdoğan, şeker hastalığı bulunan ve yürümekte güçlük çeken eşi Miyase Erdoğan'ı 12 Temmuz'da evlerinde bulamayınca muhtar ve komşularından yardım istemişti. Yakınları ve mahalle sakinleri yaşlı kadını bulamayınca, jandarmaya haber verilmişti.</span></p>