26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Aksaray Konya yolunda otobüsün devrilmesi sonucu 20 kişi yaralandı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da yolcu otobüsünün şarampole devrilmesi sonucu ilk belirlemelere göre 20 kişi yaralandı.

20.03.2025 03:08 1061 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Aksaray Konya yolunda otobüsün devrilmesi sonucu 20 kişi yaralandı
<p><span style="font-size:18px">AKSARAY (AA) - Aksaray&#39;da yolcu otob&uuml;s&uuml;n&uuml;n şarampole devrilmesi sonucu ilk belirlemelere g&ouml;re 20 kişi yaralandı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Mustafa Akbaba idaresindeki 46 AIZ 037 plakalı yolcu otob&uuml;s&uuml;, Aksaray-Konya kara yolu Eşmekaya mevkisinde, s&uuml;r&uuml;c&uuml;n&uuml;n direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu şarampole devrildi.</span></p> <p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20250319-37394225-37394222-AKSARAYDA_OTOBUSUN_DEVRILMESI_SONUCU_20_KISI_YARALANDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p> <p><span style="font-size:18px">İhbar &uuml;zerine kaza yerine jandarma, sağlık, UMKE ve itfaiye ekibi sevk edildi.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Kazada, ilk belirlemelere g&ouml;re 20 kişi yaralandı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Yaralılar ambulanslarla Aksaray&#39;daki hastanelere kaldırıldı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Aksaray Valisi Mehmet Ali Kumbuzoğlu, olay yerine gelerek yetkililerden bilgi aldı.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Karla m&uuml;cadeleye 125 ara&ccedil; ve 60 personelle devam ettiklerini belirten Kumbuzoğlu, şunları kaydetti:</span></p> <p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20250319-37394225-37394223-AKSARAYDA_OTOBUSUN_DEVRILMESI_SONUCU_20_KISI_YARALANDI.jpg" style="height:360px; width:640px" /></span></p> <p><span style="font-size:18px">&quot;Maalesef, Marmaris&#39;ten Van&#39;a giden yolcu otob&uuml;s&uuml;m&uuml;z buzlanma ve tipiden dolayı şarampole devrildi. M&uuml;rettebattan 3 kişi olmak &uuml;zere otob&uuml;ste 31 kişi vardı. 20 yaralımız var maalesef. Yaralılarımızın hastanelere nakillerini yaptık. Birazdan da oraya giderek ziyaretlerini yapacağım. Yaralı olmayan 10 yolcumuzu misafir edeceğiz. İlimizde başka kaza olmaması i&ccedil;in gerekli &ouml;nlemleri alıyoruz. S&uuml;r&uuml;c&uuml;lerimiz polislerimizin t&uuml;m uyarılarına dikkat etsin.&quot;</span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.