AKSARAY - Karısını tabancayla öldüren kişi intihar etti
<p><span style="font-size:18px">AKSARAY (AA) - Aksaray'da karısını tabancayla öldüren kişi, aynı silahla intihar etti.</span></p> <p><span style="…
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">AKSARAY (AA) - Aksaray'da karısını tabancayla öldüren kişi, aynı silahla intihar etti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Edinilen bilgiye göre, Cesur B. (47) ile eşi Naciye B. (45) Şeyhamit Mahallesi'ndeki evlerinde henüz belirlenemeyen nedenle tartıştı.</span></p>
<p><span style="font-size:18px"><img alt="" src="http://www.seydisehirhaber.com/resimler/images/AA-20250428-37780354-37780352-AKSARAYDA_KARISINI_TABANCAYLA_OLDUREN_KISI_INTIHAR_ETTI.jpg" style="height:540px; width:720px" /></span></p>
<p><span style="font-size:18px">Çocuğunu diğer odaya koyan ve kapısını kilitleyen Cesur B, eşi Naciye B'ye ateş etti ve aynı silahla kendini vurdu.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Silah sesini duyan vatandaşların ihbarıyla olay yerine 112 Acil Sağlık ve polis ekibi sevk edildi.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Sağlık ekibi, Naciye B'nin hayatını kaybettiğini belirledi, yaralı Cesur B ise kaldırıldığı Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yaşamını kaybetti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Polisin evdeki incelemesi sürüyor.</span></p>