26 Haziran 2026, Cuma 💵 💶 🥇
SON DAKİKA

Ahırlı'ya Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan Ekskavatör Hibe Edildi

KONYA - Ahırlı Belediye Başkanı Ali Üzlük, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın katkılarıyla ilçeye 33 tonluk yeni bir ekskavatörün kazandırıldı…

05.11.2025 11:30 1614 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Ahırlı'ya Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan Ekskavatör Hibe Edildi

KONYA - Ahırlı Belediye Başkanı Ali Üzlük, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın katkılarıyla ilçeye 33 tonluk yeni bir ekskavatörün kazandırıldığını açıkladı.

Belediye Başkanı Üzlük, yaptığı yazılı açıklamada, "İlçemize Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız, Konya'mızın gururu sayın Murat KURUM'un katkılarıyla 33 tonluk ekskavatör ilçemize gelmiştir." ifadelerini kullandı.

Sürece destek verenlere teşekkür eden Başkan Üzlük, "AK Parti İl Başkanımız sayın Fatih ÖZGÖKÇEN'e ve Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız sayın Uğur İbrahim ALTAY'a ilçem adına çok teşekkür ederim." dedi.

Yeni ekipmanın, ilçedeki alt yapı, temizlik ve şehircilik hizmetlerinde önemli bir kapasite artışı sağlaması bekleniyor.

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.