27 Haziran 2026, Cumartesi 💵 💶 🥇
SON DAKİKA
ASAYİŞ

Adana’da kene ısırması nedeniyle hastanede tedavi gören polis memuru hayatını kaybetti.

Adana’da kene ısırması nedeniyle hastanede tedavi gören polis memuru hayatını kaybetti.

19.07.2022 06:53 2215 okunma 0 yorum
Yazı boyutu
Adana’da kene ısırması nedeniyle hastanede tedavi gören polis memuru hayatını kaybetti.
<p><span style="font-size:18px">Alınan bilgiye g&ouml;re, İl Emniyet M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml; &Ccedil;ocuk Şube M&uuml;d&uuml;rl&uuml;ğ&uuml;nde g&ouml;revli polis memuru Mesut Sayar&#39;ı, aile ziyareti i&ccedil;in gittiği Tufanbeyli il&ccedil;esinde kene ısırdı. Yakınları tarafından ilk m&uuml;dahalesi yapılan Sayar, Adana&#39;da &ouml;zel bir hastaneye kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan Sayar, yapılan m&uuml;dahalelere rağmen hayatını kaybetti.</span></p> <p><span style="font-size:18px">Sayar&rsquo;ın cenazesi, yakınlarına teslim edilmek &uuml;zere, Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.</span></p>

Yorumlar (0)

İlk yorumu siz yapın.

Yorumlar moderasyon onayından sonra yayınlanır.