Adana’da kene ısırması nedeniyle hastanede tedavi gören polis memuru hayatını kaybetti.
Adana’da kene ısırması nedeniyle hastanede tedavi gören polis memuru hayatını kaybetti.
Yazı boyutu
<p><span style="font-size:18px">Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğünde görevli polis memuru Mesut Sayar'ı, aile ziyareti için gittiği Tufanbeyli ilçesinde kene ısırdı. Yakınları tarafından ilk müdahalesi yapılan Sayar, Adana'da özel bir hastaneye kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan Sayar, yapılan müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.</span></p>
<p><span style="font-size:18px">Sayar’ın cenazesi, yakınlarına teslim edilmek üzere, Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.</span></p>